iKLaN

Tuesday, July 20, 2010

Suatu HaRi NanTi...


Stiap org pasti ada cita2 atau benda yg diidamkannya.. begitu jugalah aku.. duit, kereta, umah... smua pasti impikan yg terhebat.. lebih maju dari yg skrg...

impian bukanlah angan2 kosong smata2 jika dianjakkan dgn usaha, doa & tawakkal.. bak kata si Adnan Sempit, dimana ada kemahuan, disitu ada hiway.... hehehe...

sampai skrg aku masih buntu... hiway sudah ada, cuma kenderaan apa yg nak digunakan di hiway itu... adakah ini...


atau yang ini...




tapi yg pasti, aku akan mencapai yg ini dulu antara cepat atau lambat....




benda2 inilah yg akan memacu aku utk lebih kayo dr skrg... tapi mcm mana nak milikinya?? persoalan ni yg acapkali berlegar2 dlm benak kpala otak aku nie...

bak kata bidalan.... bukan sonang nak sonang, bukan susah nak susah...



4 comments:

  1. aktifnya ko berblogging...hehehe...ko mesti xde keje nk buat kan...hahaha...

    ReplyDelete
  2. pewwitttt... hai.. boleh berkenalan...

    ReplyDelete
  3. saya pun nak berkenalan... asl plzzzz...

    ReplyDelete
  4. idea dtg mencurah2 tak henti2... slalu korang kuotakan brapa posting sehari utk tidak menampakkan korg macam ade keja???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails